Relacionamento entre clientes público e privado em Licitações e contratos
Relacionamento entre clientes público e privado em Licitações e contratos
From EUR 22.00
Online Event
Date
Description
Através da experiência profissional do orador, estratégias na relação entre clientes públicos e privados àqueles que procuram referências reais para as melhores práticas na relação entre clientes públicos e privados, com o objetivo de ter uma qualidade na comunicação de informação em qualquer projeto através da relação entre clientes públicos e privados.
Público-alvo: empresas privadas e públicas, empresários, estudantes, órgãos públicos, profissionais, técnicos, funcionários e pessoas interessadas em melhorar a importância do relacionamento entre clientes públicos e privados.
Duração: 2h:30min
Conteúdo
Tema 1: Relação da Empresa Privada com Parceiros Privados para Ganhar uma Licitação de Preço
1.1 – Decidir participar de processo licitatório
1.2 – Importância da análise financeira e técnica do processo licitatório
1.3 – Portfólio de empresas privadas parceiras e novas parcerias
1.4 – Por que algumas empresas parceiras não participam da licitação?
1.5 – Informação e comunicação da proposta às empresas parceiras para a licitação
Tema 2: Relacionamento da Empresa com várias empreiteiras ao mesmo tempo para implementação e apoio de um projeto de licitação pública
2.1 – Processo de relacionamento para contratação de empreiteiros para o projeto vencedor de uma licitação
2.2 – Relacionamento entre a Empresa e os contratantes para a execução de serviços para quaisquer eventualidades que possam comprometer o cronograma
2.3 – Relacionamento estratégico entre a Companhia e as empreiteiras para o apoio contratual da licitação
Tema 3: Relacionamento da empresa com clientes federais, estaduais ou municipais
3.1 – Relacionamento e atitude profissional para com autoridades públicas de diferentes regiões e culturas
3.2 – Relacionamento somente com o cliente público do processo licitatório, sem interferência de outras autoridades ou outros órgãos, a fim de manter a qualidade dos serviços e negócios
3.3 - O relacionamento da Empresa com outros setores público e privado para permitir o acesso para a implementação do projeto
Organiser
Electrical engineer, lecturer and technology consultant. Professional experience in private and public markets for over 20 years. Experience in a private company working on all phases of telecommunications projects and contracts for public and private clients, internal instructor and responsible for project inventory. He had experience in a private company working in all phases of the bidding process, design, implementation, logistics, management and support during the event of the entire video surveillance security system project for the 2014 World Cup in Brazil in the 12 cities and the event headquarters, and experience in the design and implementation of the electronic security and automated access system for a multinational with units throughout Brazil and South America. He has had experience in a private company working with networks of private hospitals in Brazil in the IT sector and in the automation of financial control of telecommunications contracts for more than 70 units throughout Brazil. Experience as a remote training consultant for a company in Wyoming - USA.
FAQ
-
I have not received my Relacionamento entre clientes público e privado em Licitações e contratos ticket via email. What should I do?
The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your Relacionamento entre clientes público e privado em Licitações e contratos tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your Relacionamento entre clientes público e privado em Licitações e contratos tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.
-
I wish to cancel my Relacionamento entre clientes público e privado em Licitações e contratos ticket and receive a refund. What should I do?
The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.
-
I have registered on the Relacionamento entre clientes público e privado em Licitações e contratos waiting list, what happens now?
If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.
-
Where do I find a link to an online event?
Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the Relacionamento entre clientes público e privado em Licitações e contratos event online. For more information on this, read here.
-
What is refund protection and why would I need it?
Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.
Relacionamento entre clientes público e privado em Licitações e contratos
From EUR 22.00